Benutzer Diskussion:Marschmensch

Faan Wikipedia
Waksle tu: Nawigatjuun, Schük

Gur Dai altermaal, hartelk welkemen üp min Sir.
Wan wat forkiirt giar, ek sa gans pasi kür of Ideen iinbraacht uur skel, da dö jir Biskiir - wiis sa gur!

Boowen sen di Registerkaarten:

  • Wan Dü üp wat swaari wet, wat al diar es, da nemst Dü "Beårbe" bal dit salev üs üp Sölring, ek?
  • Wan Dü en nii Fraagi heest, da nem "Stuk haanetufoue", dit jit sa fuul üs "En Stek diartöskriif"

Wan Dü klaar best, da giarst naa önern en "Spikerst" dit.

"Dotäifärsiooni" uur jir ek sa aaft brükt.

Jaa. En da best Dü klaar me Din Biskiir.

Fuul Formaak wensket --Marschmensch 00:59, 15. Sep. 2011 (CEST)

Welcme[Kweltekst bewerke]

Welcome! :) --Ooswesthoesbes 05:01, 21. aug. 2010 (UTC)

Jard[Kweltekst bewerke]

Natürlich darfst du soviel ändern wie du willst, stets und ständig werden Artikel bearbeitet und das ist gut so. Dü koost jü sid uk aw jü tjüsch Wikipedia (klik aw di link) fine. --Erik 19:49, 21. aug. 2010 (UTC)

sid - artiikel[Kweltekst bewerke]

Mat menst DÜ? --Murma174 09:16, 22. aug. 2010 (UTC)

Huum Dü bast[Kweltekst bewerke]

Moin Marschmensch. Dü bast wälj de:Benutzer:Marschmensch? --Pyt 18:56, 22. aug. 2010 (UTC)

Rocht sa! Marschmensch 20:48, 22. aug. 2010 (UTC)

Hauptsir[Kweltekst bewerke]

Ich würde die Überschriften noch übertragen - oder hier aufschreiben, dann füge ich sie ein:

Artikel des Monats ->
Aktuelles ->
Neue Artikel ->
Weißt Du dass ... ->
Dieser Monat - (Januar, Februar, März, ...)
Hauptseite in DEINEM Dialekt -> Hauptsir ön DIN Spreekwiis
Enzyklopädie -> Ensiklopedii
Neues/Nachrichten ->
So viele Seiten gibt es auf der Nordfriesischen Wikipedia ->
... Kategorien gibt es auf der Nordfriesischen Wikipedia ->
Wie soll Dein neuer Artikel heißen? ->

Hartelk gröötnis --Murma174 20:35, 23. aug. 2010 (UTC)

Wunderbar, danke! Hatte heute (nach zwei Beiträgen) keine Lust mehr. Hartelxt Marschmensch 21:10, 23. aug. 2010 (UTC)

Ich bin nicht so sicher in Sölring, schreib die entsprechenden Ausdrücke besser hier oben hin. --Murma174 21:14, 23. aug. 2010 (UTC)
Habe heute zwei gemacht und einen übersetzt (Blau/ween). Neue Idee: Kategorie Füüsik/Füüsikaalisch Kemi oder so (vorhandene Seiten). Habe ich schon angefangen, siehe dort. Die Portalseite wird dauern, weil ich 1. immer mal arbeiten muss oder immer mal was am Haus machen oder, oder. Wenn Zeit ist, geht's sukzessive weiter. Habe heute mal das NF Instituut gebeten, den Beitrag anzusehen. Vielleicht macht da ja auch einer mit. Herzlichst! Marschmensch 22:39, 23. aug. 2010 (UTC)

Interne Links[Kweltekst bewerke]

Ich denke, Du solltest in Deinen Artikeln viel mehr [[interne Links]] einbauen, auch wenn Du gar nicht beabsichtigst, die entsprechenden Artikel in nächster Zeit zu schreiben. Vielleicht mag ja der eine oder andere Leser dazu etwas schreiben.
Im August sind ja fast ausschließlich Sölring Artikel geschrieben worden. Welcher soll denn Artikel des Monats werden? Weeterfrii Pesistiin? Oder welchen schlägst Du vor? --Murma174 21:48, 27. aug. 2010 (CEST)

Ich finde auch Föriskep recht gelungen. Es heißt eigentlich Föri(-buat) aber bei 2500 BRT im Schnitt fand ich Skep passender. Der Pesistiin besticht natürlich durch die Wortschöpfung, die das im Deutschen gebräuchliche Fremdwort umgeht. Es tut mir leid, aber das musst Du selbst entscheiden. Vielen Dank! --Marschmensch 23:21, 27. aug. 2010 (CEST)

Ich hab's: Nimm "Lewentshelp", das liegt mir am Herzen! --Marschmensch 23:28, 27. aug. 2010 (CEST)

Ach so: Konntest Du statistisch Besucher von Sylt erkennen?

Oluf Braren sölring[Kweltekst bewerke]

Ich würde erstmal aufhören, komplette "Zweitartikel" zu schreiben, bis diese Diskussion geklärt ist: Wikipedia_Diskussion:Spräkekoordinasjoon > "Mehrere Dialekte in einem Artikel". Worauf soll denn jetzt de:Oluf Braren verweisen? Auf Oluf Braren oder Oluf Braren sölring? So wie jetzt können wir es jedenfalls nicht machen. Tut mir leid! --Murma174 09:14, 28. aug. 2010 (CEST)

Ich finde es recht egal, wohin de:wiki verweist, weil man von allen Artikeln zu den anderen Mundarten kommt. Am besten verweist de:wiki auf den ersten Artikel, in diesem Fall Deinen. Ich hoffe, Du hast Dich nicht geärgert! --Marschmensch 10:05, 28. aug. 2010 (CEST)
Mit Oluf Braren habe ich nochmal etwas experimentiert. Da er ja in allen Dialekten gleich heißt (hoffe ich jedenfalls..., ausgesprochen wird der Name eigentlich "Braarn" oder "Broorn"), haben wir hier nicht das Problem mit unterschiedlichen Artikelnamen wie bei Ween und Blö. Darum habe ich nochmal die Idee mit der Navileiste aufgenommen und eine Unterseite Oluf Braren/sö mit Deinem Sölring Text angelegt. Das entspricht ja auch ziemlich Deiner ersten Idee mit [[Oluf Braren sölring]]. Ist das so in Ordnung? Außerdem fällt es anderen Autoren evtl. leichter, den Artikel z.B. ins Mooring zu übersetzen: Sie brauchen nur auf den Link "Mooring" zu klicken und los geht's... --Murma174 15:02, 13. sep. 2010 (CEST)
Mein Eindruck ist nicht gerade, dass die Mooringer Fraktion inhaltlich allzu interessiert ist; die Halligseite ist immer noch nicht korrigiert, obwohl der Link auf die deutsche Beschreibung dies offenbar notwendig macht. Deine Idee ist aber gut. Ich bleibe allerdings bei meiner Meinung mit den Sprungmarken.--Marschmensch 22:53, 13. sep. 2010 (CEST)
Ja, Haligen ist auch so ein Sorgenkind. Soll ich den Artikel auch mal mit Navileiste versehen? Ich möchte nämlich auch gerne eine Öömrang Version erstellen, und mit vier Dialekten wird's dann doch ziemlich unübersichtlich, oder? --Murma17423:23, 13. sep. 2010 (CEST)
Das Problem besteht rein sachlich, finde ich. Bleib da mal bitte bei der vorhandenen Vorlage, wir können dann immer noch sehen. --Marschmensch 10:45, 14. sep. 2010 (CEST)
Ich hab jetzt mal Öömrang ergänzt, einfach unten drangehängt. --Murma174 18:37, 14. sep. 2010 (CEST)

Nordfriisk[Kweltekst bewerke]

Bei dem Artikel Nordfriisk habe ich jetzt einmal die {{Sölring}}-Vorlage weggenommen und die Abschnitte auf Sölring mit (sö.) gekennzeichnet. Durch die Kennzeichnung [[Kategorie:Sölring]] im Quelltext ganz unten ist sicher gestellt, dass dieser Text auch in der Kategorie:Sölring verzeichnet wird. So ist die Lesbarkeit deutlich verbessert worden, meine ich. Wie siehst Du das? --Murma174 16:05, 28. aug. 2010 (CEST)

Da hast Du Recht! Ich habe mir erlaubt, Deine, wie ich finde, hervorragende Navigationsleiste zum Testen in Basel und Oluf einzufügen. Ich habe jetzt nicht geschaut, ob Du was geändert hast; dazu habe ich heute und morgen auch kaum Zeit. Ich bitte Dich, es zur Ansicht so zu lassen, denn beide Lösungen tragen dazu bei, zum Übersetzen zu motivieren und im besten Sinne voneinander abzuschreiben. Da scheint mir noch einige Arbeit nötig zu sein. Schönen Abend, Marschmensch 19:45, 28. aug. 2010 (CEST)

Hauptsir (2)[Kweltekst bewerke]

Die Wikimedia Schwesterprojekte (ganz unten) habe ich angepasst. Kannst Du da bitte "richtiges" Sölring draus machen?
Und "So föl sidjen jaft at al üüb't Nordfriisk Wikipedia. - 37 Kategoriien jaft at üüb't Nordfriisk Wikipedia." (über dem Logo) müsste auch noch ins Sölring. Danke! --Murma174 14:11, 29. aug. 2010 (CEST)

Hat jeft XX Kategoriien ön di Nuurdfriisk Wikipedia oder Ön di Nuurdfriisk Wikipedia jeft et XX Kategoriien. VH --Marschmensch 18:57, 29. aug. 2010 (CEST)

Brükersid[Kweltekst bewerke]

Brükersid - Benutzerseite[Kweltekst bewerke]

Deine Brükersid war noch so leer, da habe ich Dir eine Vorlage verpasst. Kannst Du natürlich wieder rauswerfen, wenn's Dir nicht gefällt. Viele Brüker nennen auch noch ihre Sprachkenntnisse, das finde ich immer ganz hilfreich. Gröötnis --Murma174 00:01, 31. aug. 2010 (CEST)

Sehr hübsch, vielen Dank! Ich hatte doch schon Sprachkenntnisse eingebaut. War das nicht da? - Was weiß ich! Bis die Tage,Marschmensch 07:54, 31. aug. 2010 (CEST)
Aa, das war noch im Inkubator (vor dem 20. August), ich hab's mal rüberkopiert. --Murma174 08:02, 31. aug. 2010 (CEST)
Geht doch nichts über eine gute Zusammenarbeit mit Süddeutschland (Das fängt aus meiner Sicht hinter Rantum an) Marschmensch 08:05, 31. aug. 2010 (CEST)
Und sogar in Sölring! --Marschmensch 08:13, 31. aug. 2010 (CEST)

Datei:Roteskliff.jpg[Kweltekst bewerke]

Hallo Marschmensch, kannst Du de:User:Morsumer bitte mal auf die Datei "Roteskliff.jpg" hinweisen? Die soll aus formalen Gründen gelöscht werden, obwohl Peter die Datei selbst eingestellt hat. Er muss wohl noch nachweisen, dass er wirklich selbst der Urheber des Bildes ist. Auf der Diskussionsseite habe ich schon mal ein Veto eingelegt gegen das Löschen. Wenn Peter sich nicht rührt, wird das Bild in 2 Wochen gelöscht. --Murma174 20:10, 1. sep. 2010 (CEST)

Hallo Murma, ich habe heute in Tinnum mit Morsumer gesprochen. Der hat sich wohl schon gerührt. Herzlichst Marschmensch 20:44, 1. sep. 2010 (CEST)
Ja, hat sich erledigt, die Datei ist wieder frei. --Murma174 23:37, 1. sep. 2010 (CEST)

Du hast hier auch einige Fotos hochgeladen. Die können aber nur auf der Nordfriesischen Wikipedia benutzt werden. Wenn Du möchtest, das auch andere WPs sie benutzen können, müsstest Du sie nach Commons schicken. Jede Datei (auch bei "uns") sollte aber ein Mindestmaß an Informationen haben, ich werde da mal was ergänzen. --Murma174 21:38, 1. sep. 2010 (CEST)

Mach sowas bitte einfach; ich will schreiben und illustrieren, das ist mein Feld. - Kurzer Hinweis auf Änderungen reicht daher.
Peter lädt jetzt keine Bilder mehr hoch, weil ihm das zu blöd ist. Jens Mungard wird daher nur verlinkt. Ich war gerade auf Fototour. Das lasse ich in Zukunft auch, wenn mir das zu viel Drumrum wird. --16:07, 2. sep. 2010 (CEST)
Das wäre schade, wenn Du das nicht mehr machen willst. Du kannst auch so ziemlich jedes Foto problemlos einstellen, bei Kunstwerken muss man aber sehr umsichtig sein. Natürlich kann Morsumer sein eigenes Bild einstellen, andere dürfan das aber nicht! Du dürftest also z.B. nicht in ein Museum gehen, ein Bild fotografieren und es dann hier hochladen. Du darfst auch nicht z.B. die "Windschiefen" in Westerland fotografieren und hier hochladen, obwohl sie auf einem öffentlichen Platz stehen. Die Bildrechte an Bildern von Kunstwerken hat der Künstler, niemand sonst. So sind die Gesetze, und darum ist das so kompliziert mit den vielen unterschiedlichen Lizenzen. Trotzdem gebe ich Dir recht: Wir müssen das so einfach wie möglich organisieren. --Murma174 16:48, 2. sep. 2010 (CEST)
Mir ging es um Hinweise. Schreib' hin, is' gut. Peter verlinke ich jetzt, und dann war's das auch. - Mir geht's auch um Zusammenarbeit, und mein Bruder ist echt sensibel.--Marschmensch 17:01, 2. sep. 2010 (CEST)

Deine Dateien[Kweltekst bewerke]

Soweit ich das sehe wären alle deine Bilder Commonstauglich wegen Panoramafreiheit. Warum lädst du sie nicht direkt auf commons hoch? Merlissimo 21:45, 1. sep. 2010 (CEST)

siehe auch diese Diskussion --Murma174 23:16, 1. sep. 2010 (CEST)
Das kommt, weil ich so ein fauler Sack bin und die Bilder für meinen jeweiligen Artikel hochlade. Mir ist diese ganze Lizenznummer zu kryptisch. Marschmensch 06:23, 2. sep. 2010 (CEST)

Kategorie Literatur[Kweltekst bewerke]

Die Kategorie:Literatuur ist natürlich genau die richtige für Schriftsteller. Aber weil wir schon so viele Schriftsteller verzeichnet haben, gibt es die Unterkategorie Kategorie:Schriwstere. Die wäre für die Hansens und Mungard die passendere. --Murma174 11:20, 2. sep. 2010 (CEST)

Jens Mungard[Kweltekst bewerke]

Fuul Dank - uk tö Morsumer fuar dit smok Skelt! Mungard ist in meinen Augen der größte nordfriesische Lyriker, aber trotzdem nur Eingeweihten bekannt. Dank Hans Hoeg gibt es ja glücklicherweise das Buch mit seinen Werken. --Murma174 17:54, 2. sep. 2010 (CEST) P.S. Ich bin ziemlich sicher, dass es im Gedicht "Ströntistel" biiđ heißen muss.

HA! Boy Peter Möller, Seite 45: "biir (biiring), älter biiđ (biiđing) (...) beide.
Biir liest sich flüssiger, finde ich. --Marschmensch 18:09, 2. sep. 2010 (CEST)
Und Boy ist heilig! Aber Jens Mungard (*1885) hatte ja sicher noch eine ältere Aussprache. Kann es sein, dass junge Leute eher "biir" sagen und nur ältere noch diesen "biiđ"-Laut benutzen? Auf Föhr und Amrum ist zu beobachten, dass der đ-Laut so gut wie ausgestorben ist, im Öömrang hat er sich zu d oder s entwickelt, im Fering zu l. (sö.) üđer, biiđ (öö.) ööder, bias (fe.) öler, bial --Murma174 18:52, 2. sep. 2010 (CEST)
Ich sehe Boy mittlerweile kritischer, siehe dazu meine Anmerkung zur Schreibweise unter C.P. Hansen. Daher habe ich auch nicht "korrigiert", sondern lediglich eine zweite Möglichkeit hinzugefügt. Wenn Dich das stört, mache es bitte rückgängig!--Marschmensch 21:48, 2. sep. 2010 (CEST)
Nein, soweit stecke ich nicht drin im Sölring, da sollen sich doch die Fachleute hier einmischen! Es fiel mir nur auf, das da etwas nicht stimmt. Guck noch mal bei C.P. Hansen, wie ich das mit der Fußnote (Futnuuten, wie heißt das auf Sölring?) gemacht habe. --Murma174 22:38, 2. sep. 2010 (CEST)
Weiß ich nicht. Vielleicht "Ekstra Henwiisen" oder "Fuar wat di Stiarner wiar"? Ich versuche nicht alles zu übersetzen.
Vielen Dank für Deine großartige Unterstützung, auch, was das Rechtevermerk für Peters Bild betrifft! --Marschmensch 23:17, 2. sep. 2010 (CEST)

Dise[Kweltekst bewerke]

Luke heer Üüb Öömrang het jo diten, üüb Fering dilen of disen. --Murma174 14:33, 3. sep. 2010 (CEST) Fuul Taank, da skriif ik Diten en maaki en Sölring Bidrai diartö! --Marschmensch 15:46, 3. sep. 2010 (CEST)

Hauptsir gesperrt[Kweltekst bewerke]

Ich weiß nicht, was da los ist, und habe Merlissimo gefragt. --Murma174 23:33, 7. sep. 2010 (CEST)

Es scheint alles zu gehen. Wahrscheinlich muss nur das Template raus.--Marschmensch 12:54, 13. sep. 2010 (CEST)

Sölring fluchplaats[Kweltekst bewerke]

Durch die Vorlage steige ich selbst nicht ganz durch, ich probiere noch. Aber zwei Sprachen (z.B. Sölring und Öömrang) sind in der Vorlage nicht vorgesehen, das wird nix. Dann lieber zwei Artikel mit zwei unterschiedlichen Vorlagen machen. Sölring habe ich gerade angelegt. --Murma174 13:41, 20. sep. 2010 (CEST)

Ich finde einen Beitrag darüber einigermaßen überflüssig, werde mich aber der Mehrheit (Das bist Du) beugen. Wenn Du Vokabeln brauchst, melde Dich! --Marschmensch 14:47, 20. sep. 2010 (CEST)

Sölring[Kweltekst bewerke]

Moinsen!

Koost dü uk en artiikel ouert Sölring schriwe? --Erik 20:04, 20. sep. 2010 (CEST)

Hol, man wat skel diarbenen staan?--Marschmensch 23:22, 20. sep. 2010 (CEST)

Infobox Gemeinde[Kweltekst bewerke]

Du hast ja gerade Hörnem angelegt. Wenn Du eine Infobox mit Sölring Begriffen haben möchtest, müsstest Du mir die Begriffe einmal übersetzen: Bundesland, Kreis, Höhe über NN usw. wie im Beispiel Lääk. Bisher haben wir diese Infoboxen nur auf Öömrang und Mooring. Zu einem Sölring Text würde aber besser eine Sölring Infobox passen, finde ich. --Murma174 09:02, 24. sep. 2010 (CEST)

Moin Murma, alles klar. Du wirst Lachen; ich mache das gerade bei Söl, korrigiere gerade durch, dauert noch 10 Minuten. --Marschmensch 09:14, 24. sep. 2010 (CEST)
Dazu fallen mir zwei Sachen ein:
  1. Söl hat keine (automatisierte) Infobox, sondern eine (manuelle) Wikitable, d.h. Du müsstest diese bei jeder neuen Gemeinde rüberkopieren und von Hand die Daten einarbeiten. Eine Infobox wie Lääk hätte den Vorteil, dass man nur einmal die Sölring Ausdrücke einarbeiten müsste (das ist zugegebenermaßen etwas mühsam), und dann könnte man einfach die Box aus der deutschen WP übernehmen. Wenn man das nur ein paar mal macht, ist die Wikitable viel einfacher zu handhaben. Aber wenn wir (irgendwann mal) alle Gemeinden NFs oder S-Hs oder Deutschlands haben, geht es nicht mehr ohne Infobox, denke ich.
  2. Die Tabelle in Söl bezieht sich auf die neue Gemeinde Sylt, während der Artikel Söl die ganze Insel Sylt meint. Daher müsste meiner Meinung nach ein neuer Artikel [[Söl (Gemiindi)]] erstellt werden. Und da gehört dann die Tabelle rein. --Murma174 11:08, 24. sep. 2010 (CEST)
  1. Da bist im Recht, was Infoboxen betrifft. Würdest Du das für mich vorbereiten?
  2. Du bist im Irrtum, was die Tabelle betrifft, weil Wenningstedt-Braderup, Kampen, List und Hörnum nicht zur Gemeide Sylt gehören. Die dortige Bevölkerung hat der Fusion nicht zugestimmt.

Man könnte sich nun eine Tabelle mit den Gemeinden ausdenken, um diese Zugehörigkeit zu dokumentieren. Dazu habe ich aber definitiv keine Lust. --Marschmensch 15:04, 24. sep. 2010 (CEST)

  1. Sicher, ich werde das mal für ein Dorf machen, das auch gleichzeitig selbständige Gemeinde ist und noch keine Infobox hat: Kaamp, und alles, was nicht richtiges Sölring ist, müsste Du mir dann noch mal sagen.
  2. Ich glaube, da haben wir uns missverstanden. Der Artikel Söl beschreibt doch die ganze Insel, darum muss die Box ja auch Informationen zur ganzen Insel (und nicht nur zur Gemeinde Sylt) enthalten. Aber ich sehe gerade, dass Du das schon angepasst und berichtigt hast.
  3. Dann gibt es ja auch noch Gemeinden (z.B. Wenningstedt-Braderup), die aus mehreren Dörfern bestehen, da reicht es vielleicht, wenn die nur die Infobox bekommen und Links auf die zugehörigen Dörfer. Zu welcher Gemeinde gehört eigentlich Munkmarsch? --Murma174 15:38, 24. sep. 2010 (CEST)
Munkmarsch gehört zu Keitum gehört zu Sylt-Ost gehört zu Sylt. Ich finde, dass man es mit den Bürgermeistern auch übertreiben kann. Es reicht, wenn im ersten Absatz steht, zu welcher Gemeinde der Flecken gehört. Kaamp schau ich mir mal an, und dan sehe ich, was ich selber ändern kann.--Marschmensch 18:02, 24. sep. 2010 (CEST)

Lewentshelp -> Leewentshelp[Kweltekst bewerke]

Besser ist, eine sog. "Verschiebung" vorzunehmen. Musst Du mir nur sagen oder hier: Wikipedia:Önjfrååge tu Administratoore (findest Du unter "Heelp") reinschreiben. Dann werden alle Links automatisch angepasst und Du musst nicht extra redirects anlegen. --Murma174 23:07, 29. sep. 2010 (CEST)

Lang ist der Weg... --Marschmensch 23:13, 29. sep. 2010 (CEST)
Was ist eigentlich der Unterschied in der Aussprache zwischen "ee" und "ē"? Bei "aa" und "ā" ist mir das klar. --Murma174 00:15, 30. sep. 2010 (CEST)
Mir ist das nicht klar, ich vermute aufgrund des Beispiels "Munkmē(r)sk", dass es sich um ein in Richtung "ä" gebrochenes, langes "e" handelt. Ich knüpfe gerade einen Kontakt, der mir hoffentlich weiterhilft. -- Und dann nochmal die Frage nach Zugriffskontrolle und Ergebnissen. Warum beantwortest Du die nicht? Hast Du Angst, ich streiche die Segel? Schönen Tag auf der "Südseeinsel" (alles relativ) --Marschmensch 09:17, 30. sep. 2010 (CEST)

Und dann nochmal die Frage nach Zugriffskontrolle und Ergebnissen.
Uups, das habe ich wohl übersehen (oder nicht verstanden). Kannst du das mal ein bisschen genauer erklären? Welche Art von Kontrolle (über was)? Welche Ergebnisse? Ich steh wirklich auf dem Schlauch im Moment und weiß nicht recht, was du meinst. --Murma174 10:22, 30. sep. 2010 (CEST)

Noch mal kurz zum "ē": Bei Tērp ist die Aussprache "Tächp", eher kurz. Nix genaues weiß man demzufolge. -- Zum Schlauch: Ich wüsste einfach gerne, ob und wie viele Leser unser Werk betrachten, als nächstes dann wie viele meins und dann vielleicht noch, welche häufig und welche nicht so. Statistik heißt das wohl. Gibt's das? --Marschmensch 13:49, 30. sep. 2010 (CEST)
Nee, weiß ich nicht, ob's sowas gibt, ist mir auch sonst noch nirgends aufgefallen. Ich hab die Frage mal dort gestellt, wo vielleicht ein Wissender vorbeiguckt: Wikipedia:Tächnische frååge#Besucherzähler (findest du unter Krouf > Tächnik). Gruß in den hohen Norden --Murma174 16:16, 30. sep. 2010 (CEST)

Margaretha Grosser[Kweltekst bewerke]

Hallo Marschmensch, habe die Videos dazugesetzt. Mit Commons kenne ich mich noch nicht aus, wird vielleicht nächstes Jahr besser, wenn ich auf Rente komme und mehr Zeit habe. Bitte noch die Texte zu den Links prüfen, meine Sprachkenntnisse Nordfriesisch sind noch gleich Null. Grüße aus dem Saterland.--Bernd 13:09, 10. okt. 2010 (CEST)

Hallo, was meinst Du mit "Deine Artikel übersetzen?"
------
Das Standard-Nordfies ist doch wohl Mooring, oder? Die übrigen drei scheinen ja wohl regionale Dialekte zu sein, oder irre ich mich da?
Ist bei uns im Saterland genauso, Ramsloh ist Standard, Strücklingen und Scharrel weichen teilweise etwas ab, aber nicht so gravierend wie bei Euch.--Bernd 13:47, 10. okt. 2010 (CEST)
Hoi hoi, aufgepasst! Es gibt keine Hauptmundart, sondern neun gleichwertige Mundarten. Die Hardendialekte sind mit mooring verwandt, die Inseldialekte untereinander ebenfalls. - Du kannst also wohl nicht übersetzen?--Marschmensch 21:52, 10. okt. 2010 (CEST)
Man muß in seinem kurzen Leben immer wieder dazulernen. Was sind denn Hardendialekte, sind damit die vom Festland (lt. Wikipedia de: Amtsbezirke) gemeint? -- Wenn ich es also richtig verstanden habe, dann ist die Wikipedia-Hauptseite wohl mooring, ist das die verbreiteste Mundart? - Übersetzen - von wo nach wo? Ich kann wohl leichte Texte ins Saterfriesische übersetzen, bin mit Saterfriesisch ja auch erst voriges Jahr angefangen in Zusammenhang mit dem Erstellen meiner Saterland-Webseite. Westfriesisch habe ich mich einigermaßen auf Wikipedia eingelesen und Nordfriesisch fange ich ja gerade erst an--Bernd 22:39, 10. okt. 2010 (CEST)
Die Festlandsdialekte sind eine Dialektfamilie und die Inseldialekte auch. Von weit verbreitet kann keine Rede sein; wohl aber davon, dass man sich auf dem Festland auf Mooring zu einigen scheint. Bei den Inseldialekten scheint Fering den Vogel abzuschießen, da Aamring (Öömrang) nur ansatzweise unterschiedlich ist und Sylt vielleicht seine Tradition dem Kommerz opfert. Auf jeden Fall ist die Sylter Infrastruktur die schlechtere. Siehe auch Nordfriisk und Histoori foon Nordfraschlönj.

Übersetzungen dachte ich von den Sölring Artikeln zu Mooring. Kannst ja mal gucken unter Kategorie:Sölring Artikel.--Marschmensch 20:25, 11. okt. 2010 (CEST)

Löschanträge[Kweltekst bewerke]

Warum hast du die Artikel nicht einfach verschoben? Hast du Teile der Artikel auch unter dem neuen Lemma weiterverwendet? Falls ja müsste ich stattdessen die Versionen vereinigen, weil die Versionsgeschichte sonst nicht korrekt wäre (was eine Urheberrechtsverletzung wäre). Merlissimo 03:11, 13. okt. 2010 (CEST)

Ich verstehe nicht, was ich falsch gemacht habe. Durch Zufall fand ich heraus, dass ich "Enten" falsch übersetzt hatte (Es waren Ameisen geworden) und dass es mittlerweile eine einheitliche Schreibweise für "Koje" gibt. Daher waren die Artikel nach wie vor inhaltlich korrekt, orthographisch aber zu ändern. - Das mit dem Urheberrecht verstehe ich gar nicht, weil ich die Artikel allein recherchiert und geschrieben habe. Die Bilder sind auch von mir. --Marschmensch 10:25, 13. okt. 2010 (CEST)

Infobox Gemeinde in Deutschland sölring[Kweltekst bewerke]

Die {{Infobox Gemeinde in Deutschland sölring}} funktioniert nur richtig, wenn Du unter Bundesland "Sleeswig-Holstiin" eingibst. Sonst kommt es zu den beobachteten Fehlern. Falls Du irgendwann einmal eine Gemeinde eines anderen Bundeslandes (z.B. Niedersachsen) eingeben möchtest, musst Du mir nur sagen, wie Niedersachsen auf Sölring heißt, dann passe ich die Vorlage entsprechend an. --Murma174 13:26, 10. nov. 2010 (CET) Wat weet ik? Dit es alis Junkdütsklön! Fuul Taank, Marschmensch 18:20, 10. nov. 2010 (CET)

Vorlage:Hauptsir-Nordfriisk[Kweltekst bewerke]

Meest Dü Di ans det Öömrang hoodsidj uunluke? Diar haa ik en informatsjuun tu "Nordfriisk" iinbaud. Ik wal det uk hal üüb't Hauptsir iinbau, oober ik koon det ei üüb Sölring. Ferlicht meest Dü Di det föörlaag Vorlage:Hauptsir-Nordfriisk ans föörnem an Sölring maage? Föl soonk! --Murma174 13:09, 22. Now. 2010 (CET)

Ik wel dit fan Din Sir nem, man ik kür dit ek finj, iin ön di Kweltekst. Dü sket dit man önlii en me forklaari hur'ling ik di Uurter diar iin fo. Da wel ik dit hol maaki. Gröötnisi, Marschmensch 19:04, 22. Now. 2010 (CET)
Det as ei uun di kweltekst faan't Hauptsir, di tekst leit uun det föörlaag Vorlage:Hauptsir-Nordfriisk. Bit nü as noch ales öömrang, wees so gud an maage det sölring. Föl soonk! --Murma174 19:51, 22. Now. 2010 (CET)
Alis klaar. Dit me di Registerkaarten finj ik dopelt mopelt. Wiar di dit ek gur inoch sa üs dit wiar? Marschmensch 00:30, 23. Now. 2010 (CET)
Ja, dopelt mopelt as wel rocht. Man för brükern, wat det noch ei so kään, skal düütelk wurd, det as heer EI bluas en Frasch Wikipedia. Men ik. Wi kön jo noch ans ufteew, wat öödern diartu men. --Murma174 00:39, 23. Now. 2010 (CET)
P.S."Wü wel üüs frügi, wan des Tekst uk jen ön Fering, Wiiringhiarter en Gooshiarter (Efen sa hol ön Holmer Freesch) skriif wel!" Ik mend eegentelk, det wiar gud, wan wi det hialer Hoodsidj/Hauptsir uk noch üüb Fering, Wiringhiirder an Gooshiirder füng. (Dü heest diar aal wat faan di tekst wechläät) --Murma174 01:01, 23. Now. 2010 (CET)
Dit hee ik ek bigrepen. Di ual Versioon fan di Spreekwiisen weegit di Wai tö di üđer Henwiisen üp di Hauptsir wat beeter, taacht me. Gröötnisi, MM

Navi[Kweltekst bewerke]

Dat Navi, wat höm forsteekt, forstuunt nemen, meen ik. Maist dit weđer aneri?--Marschmensch 22:23, 9. Sep. 2011 (CEST)

Wan uun en artiikel tau (of muar) nawis brükt wurd, do san jo ferstäächt. Oober at jaft was en mögelkhaid, det ööders tu reeglin. Ik skal mi ans slau maage... Benutzer:Murma174
Wan Dü muar liisten sä wel, skel Dü en persöönelk onersidj uunlei mä di nööm:
Benutzer:(dan brükernööm)/vector.js
an diar skal uunstun: NavigationBarShowDefault = 3; Uun steed faan 3 könst Dü uk en ööder taal nem.
Halepsidj üüb sjiisk: de:Hilfe:Navigationsleisten#Navigationsleisten_dynamisch_ein-_und_ausklappen --Murma174 12:30, 11. Sep. 2011 (CEST)
Haa ik föör tau daar uunlaanj: Benutzer:Marschmensch/vector.js Det skul nü üüb Frankrik/sö werke --Murma174 00:51, 14. Sep. 2011 (CEST)
Ik liif, dit es olter hoog. --Marschmensch 00:53, 14. Sep. 2011 (CEST)

Muuner[Kweltekst bewerke]

Meest Dü heer noch a Sölring nöömer iindreeg? Föl soonk! --Murma174 08:53, 14. Sep. 2011 (CEST)

Mal hol! Hat es en Früger, wat Dü Di fuar'n Maid maakest! --Marschmensch 09:11, 14. Sep. 2011 (CEST)

E-mail[Kweltekst bewerke]

As Din E-mail uunstaken? Ik fu en feeler uunwiset:

This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
  info@malerklint.de
    SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<info@malerklint.de>:
    host mx-01.knallhart.de [213.160.86.21]: 554 5.7.1 Service unavailable; Client host [194.25.134.21] blocked using bl.spamcop.net; Blocked - see http://www.spamcop.net/bl.shtml?194.25.134.21

Hartelk --Murma174 12:19, 15. Sep. 2011 (CEST)

Di haa al Biskiir dönen, dat di Probleemi haa, wat di Servers öngrip. Forsjuk dit man jit jems, wan ek üđers, skel ik mi Support fan knallhart haali. Grøøtnix, --Marschmensch 14:42, 15. Sep. 2011 (CEST)
Ik haa mi salev jüst en Testmail stjüürt, nönt ön di wai! --Marschmensch 14:45, 15. Sep. 2011 (CEST)
An ik haa en oonswaar faan bl.spamcop.net füngen: Jo sai, det probleem leit bi t-online (huar ik man account haa). Puuha! --Murma174 18:18, 15. Sep. 2011 (CEST)
Sa es dit: Ik haa min Önslüt jaa uk fan Tee-Ofline, man Mail wel ik diar ek haa. Dit skiint mi lik sa slem tö wiis üs en gurt Skuul. Ek döörtökum! --Marschmensch 19:47, 15. Sep. 2011 (CEST)

Flugplaats Söl[Kweltekst bewerke]

Wan Dü ans weder en nööm faan en bidrach anere wel: Wees so gud, an sai mi beskias! Üs "Administrator" koon ik di nööm feranere. Föl soonk! --Murma174 10:14, 17. Sep. 2011 (CEST)

Ik wel Di en Stek Aarber ofnem. -- Gur Weeksjen, ik skel nü üt, hok Böörter skiar! --Marschmensch 10:34, 17. Sep. 2011 (CEST)
Ja, föl soonk, det ferstun ik! Det gont man diaram, dat en hiale rä links üüb det sidj "Sölring Flugplaats" wise: Spezial:Linkliste/Flugplaats_Söl An jo funktioniare ei muar, wan Dü (of ik) "Sölring Flugplaats" strikst. Diaram as en fersküüwen (ferschüwe, move) beeder. Det kön oober bluas administratooren.
Wat het "Böörter skiar"? --Murma174 12:43, 17. Sep. 2011 (CEST)
"Bretter schneiden", em kür uk sii "Boorter törochtsaagi" --Marschmensch 12:56, 17. Sep. 2011 (CEST)

Nai hoodsid[Kweltekst bewerke]

Benutser:Kening Aldgilles/test2
Moin Murma174, ik bän Kening Aldgilles foon e weestfrasche Wikipedia. Ik hääw for jam n nai hoodsid mååged. Schucht dåt gödj üt? Gröötnis --Kening Aldgilles 12:10, 21. Det. 2011 (CET)

Gur Dai, ik sen jaa ek Murma, sa fuul skel klaar wiis. Üs Siren finj ik al gans gur sa üs di sen, en wü haa üs masi Taachten maaket. Wat heest Dü da foranert? Gröötnix,--Marschmensch 22:34, 21. Det. 2011 (CET)
Feranerd hääw ik ai sü foole, dåt schucht bloot ouers üt. Da weestfrasche än saterfrasche hoodside siinj uk sü üt. Gröötnis --Kening Aldgilles 23:42, 21. Det. 2011 (CET)
Naa, da es jaa ales gur. Ik sii da fuul Toonk fuar Din Maid en wenski Di lekelk Jööl en en rocht gur nii Jaar!--Marschmensch 14:55, 22. Det. 2011 (CET)
Ik haa nü ans Kening Aldgillis san föörslach föör Öömrang amsaat: Hoodsidj. Hü gefäält Di det? --Murma174 20:57, 23. Jan. 2012 (CET)
Dat ual Aurskriiwing-Layout gifalt mi beeter en paset fan di Typo uk beeter. Di Rest es klaar en Forbeetering!--Marschmensch 21:04, 23. Jan. 2012 (CET)

Gud inj, Marschmensch,
ik haa üüb jo nei hoodsidjen nü weder det skraft "Garamond" iinsaat, so üs üüb det Wikipedia-Logo. Oober Kening Aldgillis as diar ei mä iinferstenen. Meest Dü ferlicht noch ans Din meenang diartu sai? -> Diskussion:Hoodsidj-fering Föl soonk! --Murma174 18:01, 3. Feb. 2012 (CET)

Gans klaar, dit wiar rocht, Garamond to nemen. Dit falt öner't Corporate Design, en dit es diarfuar diar, dat em weeget, dat em jen Familii me di "gurt" Wikipedia es. Di miist Sen maaket di forbeeterti Iindiiling, wat juu maaket haa. Ik salev wel hol dit Stek Forbining, wat di Aurskreft weeget, bihual. - Wü sen dach man litj! En dit jit: En Reklāmi, sa üs ik di ön "klintertainment.de" haa, uur beeter keent, wan em dit me di "rocht" Bokstaaven maaket heer. Hartelkst Gröötnisi! --Marschmensch 18:13, 3. Feb. 2012 (CET)
Meest Dü ferlicht noch ans tu det sidj: Diskussion:Hoodsidj-fering gung? Föl soonk --Murma174 18:21, 3. Feb. 2012 (CET)

Schrahe Video[Kweltekst bewerke]

--Marschmensch 14:45, 23. Jan. 2012 (CET)Gud inj noch --Marschmensch 14:45, 23. Jan. 2012 (CET)ans! Mä Internet Explorer koon ik det video ei uunluke (IE koon ei mä ogg amgung), an mä Firefox haa ik en bil, oober nään tuun. As det bi di uk so? --Murma174 00:10, 23. Jan. 2012 (CET)

Naan, dit kumt fan di Plugins. Da sket Dü Quick Time instaliaret haa of VLC. Des aarbert man bluat me Firefox, meen ik. Ik wel dit m miaren me "Theora" ütprobiari, di skel em nem, sait di Commons-Sir, en di ken uk ogv-Dateien maaki, wat noch beeter gung.

Dü kenst uk maal ütprobiari en dö di Datei en nii Jening (ogv en ek ogg). Deling giar dit ek muar, aurdat di Filmi ön Utes Reekenmaskiin sen. Gröötnisi! --Marschmensch 01:38, 23. Jan. 2012 (CET)

Ik haa dit nü üp min Reekenmaskiin haalet en üs ogv weđer āpstjüürt. Nü skel jen fan di Dateien wech. Kenst man di nem, wat ek sa gur giar. Bi mi giar di taust Film (ogv) wat beeter (Me VLC; me Quick Time giar di gar ek, dit sair bluat, dat et dit maaki wel, en bi Java wiar niin Toon). --Marschmensch 02:11, 23. Jan. 2012 (CET)
Klaar, of ek? Lapt dit bi Di? --Marschmensch 12:06, 23. Jan. 2012 (CET)
Ja, föl soonk! Nü lääpt det mä WIN XP SP3, Firefox, VLC plugin. Ferlicht skul diar en letjen henwis üüb det sidj? Fölen brük jo IE an witj do ei, wat jo maage skel. --Murma174 13:10, 23. Jan. 2012 (CET)
Naan, dit me di Biskiir es niin gur Idee, tacht mi. Ik haa dit nü uk me IE 6.0 SP3 (Win XP Prof) biluket, en da giar dit aur Cortado (Java) en uk aur VLC (Active X) söner Swaarhairen. Mi taacht, dat di miist Liren fan salev Java üp jaar Reekenmaskiin haa of VLC (Dit skel em weet en haali). Beeter wiar da en Bidrach aur't Internet, hur em sawat biskkriif kür. --Marschmensch 14:45, 23. Jan. 2012 (CET)
Mä IE8 haa ik det ei turocht füngen. Faan VLC haa ik det neist wersjuun 1.1.11 mä ActiveX instaliaret, oober IE8 bräächt aleewen uf. Det fu wi oober uk wel ei turocht, dat arke wersjuun faan arke browser det ufspelet. Wichtag as, dat det ogv datei bi a rä as! Wan dü (of ik) ans weder en video huuchsjüür, do witj wi nü, dat det en ogv (Theora) datei wees skal. Föl soonk noch ans! --Murma174 17:41, 23. Jan. 2012 (CET)
P.S. Mä WIN7, IE8 an Java (Notebook faan min wüf) lääpt det!
Ik haa maal en Helpsir bigent, diar kenst Dü jaa maal iinluki. Dit fo wü lecht törocht!--Marschmensch 18:20, 23. Jan. 2012 (CET)
Nü haa ik det neist wersjuun faan Java (Update 30) instaliaret, an nü lääpt det uk mä IE8 an XP. Puuha, wat en stahoi! Föl soonk för Din halepsidj, det as gud! Ik haa det efter Heelp:... fersköwen, auer det jo nään artiikel as. --Murma174 18:27, 23. Jan. 2012 (CET)

Ön of iin ön ?[Kweltekst bewerke]

Gud inj, Marschmensch,
üüb det sidj Brükdom fool mi üüb, dat Dü flooksis di ütjdruk "iin ön" brükst. Menst Dü, det as rocht so? Üüb öömrang sai wi "uun" = in, im <-> "iin uun" = in ... hinein. Bispal: Ik gung iin uun dörnsk (in die Stube), oober ik sat uun dörnsk (in der Stube).
Det as üüb Sölring dach was ei föl ööders, ei? --Murma174 20:34, 9. Feb. 2012 (CET)

Jaa, "iin ön" jit "in" sa üs "iin ön di Köken (In der Küche)". Bi Tērper jit dit "ön". Skiint dach en Forskel tö wiis. - Fuul Toonk fuar dit Skelt, ik haa Di en Komentaar bi des leten, dat Dü maal weetst, hur'ling di Füürtorn ütsjocht (Sa temelk). Gröötnix! --Marschmensch 22:08, 9. Feb. 2012 (CET)
Föl soonk för det ferklaarang! Mi fäält al weder wat iin: Di artiikel Brükdom woort jo temelk lung. Wiar't ei beeder, en artiikel [[Sölring Dracht]] tu maagin? --Murma174 23:20, 9. Feb. 2012 (CET)
Jaa, dit taacht üüs jir uk. Wü haa dit nü bigent, dat Leuchtturm dit liirt, en jü skel jaa uk jit di Spraak liir. Forsküüv dit man, üs Dü meenst, en da kenst Dü metjens di Struktuur önpasi, hur'ling di Fering, Söl'ring en üđer Drachten töhopkum. Dit meent Ute uk! Hartelxt, --Marschmensch 08:48, 10. Feb. 2012 (CET)

File:Gitarispölster me Nullbund.jpg[Kweltekst bewerke]

http://commons.wikimedia.org/wiki/User_talk:Marschmensch
Wan jo det üüb Commons ei haa wel, do sjüür det dach bi üs üüb frrwiki huuch. Üüb Gitari as nü en duaden link. --Murma174 21:05, 10. Feb. 2012 (CET)

Jaa, ik skel maal om teenk. Da weetst ja uk, hurom ik ek muar aur Commons āpstjüür! --Marschmensch 21:24, 10. Feb. 2012 (CET)

Video kategorii[Kweltekst bewerke]

Gud dai, MM!
Uun uugenblak as det ianerlei. Dü könst skriiw: {{Video}} of uk [[Kategorie:Videos]] Ik san diar jüst en betj uun't eksperimentiarin. Luke uk diar --Murma174 (Diskussion) 17:41, 1. Moi 2012 (CEST)
{{Video}} haa ik weder wechnimen, diar san ik ei widjer kimen. --Murma174 (Diskussion) 14:15, 2. Moi 2012 (CEST)

Artiikler, huar en video uun föörkomt, haa ik nü mä [[Kategorie:Video Artikel]] kääntiakent an jo lei uun det Kategorie:Video_Artikel.
Oober det wiar jo neter, wan jo artiikler, huar en video uun föörkomt, automaatisk uun detdiar kategorii iinsortiaret wurd. Ik witj bluas noch ei, hü det gongt. Ferlicht hää Merlissimo en idee, hi witj mä sowat jo rocht gud beskias. --Murma174 (Diskussion) 12:41, 2. Moi 2012 (CEST)
Ik haa al sen, dit wiar en geniaali Idee - en söner "me"! Let dit man sa, ik haa Leuchtturm al sair, dat jü di Kategorie bi min Siren kopiari skel, en ik meen, da paset dit al.--Marschmensch (Diskussion) 19:36, 2. Moi 2012 (CEST)
Nü stäänt gans oner bi arke artiikel mä en video "Video Artikel", so üs bi Iirsenbaan. Wan dü ei wel, dat det diar stäänt, do könst dü uun det Kategorie:Video_Artikel iinskriiw: __HIDDENCAT__ --Murma174 (Diskussion) 22:00, 2. Moi 2012 (CEST)
Dit wel ik dach seker ek! Ik ken mi uk fuarstel, dat et me di Loogik, wat weeget, hok Artikel en Datei binütet, uk möögelk es, dat dit fuar wat üđers tö brük es. Wat ik meen, es man uk, dat Dü masi Kraam om di Hunen heest, en dat des di Maid mesken dach ek wert es. Wü haa jir üs Formaak aur üüs Videos, Skelter en Söl'ring tö Naachtert, en ik liif dach ek, dat olterfuul Mensken iin ön di Wikipedia luki, bluat, aurdat diar jen en Video iinstelt heer. Hat skel jaa dach en Formaak wiis en aarberi diarön, en wan di Liren Formaak haa en biluki dit, da es al fuul törochtfingen. --Marschmensch (Diskussion) 22:33, 2. Moi 2012 (CEST)

Meest Dü diar -> Benutzer_Diskussion:Merlissimo#Artikel_mit_Videos_kategorisieren noch ans iinluke? Ik men bal, det as en betj auerdrewen. Det ianfachst liasang as, wi skriiw Kategorie:Video Artikel diartu an do as det gud. --Murma174 (Diskussion) 21:01, 7. Moi 2012 (CEST)

Deenemark[Kweltekst bewerke]

Wan Dü en artiikel amnääm wel, so üs Denemark -> Deenemark, do as det beeder, wan Dü mi beskias saist, an ik fersküüw det do.
Diar san nü nemelk gans föl duad ferwisangen tu Denemark: Spezial:Linkliste/Denemark
Wan ik en fersküüwang maage, do woort faan salew en widjerfeerang uunlaanj, an do jaft at nian duad links.
Ik haa nü faan hun en #redirect faan Denemark tu Deenemark maaget. --Murma174 (Diskussion) 21:07, 7. Moi 2012 (CEST)

Sa es dit: Maaki liirt em fan't Maakin! - Maal en üđer Fraag: Wan ik maal weđer en Video haa, wet Dü dit da me Aamrin Komentāri haa? Dit wiar fiiđer niin Probleem, wan ik dat Filmprojekt jit haa (Di wat ik maaket haa, sen sa temelk ali wech). Hartelxt, --Marschmensch (Diskussion) 15:52, 8. Moi 2012 (CEST)

Stroom[Kweltekst bewerke]

Dit es en rocht bliir Bispöl mi di Starter! --Leuchtturm (Diskussion) 18:45, 9. Moi 2012 (CEST)

Jaa, ik taacht, diar ken em wat me bigen!--Marschmensch (Diskussion) 18:48, 9. Moi 2012 (CEST)

Vorlage:Video[Kweltekst bewerke]

Gud dai, MM,
ik haa en betj eksperimentiaret mä en föörlaag Vorlage:Video an det bi jodiar artiikler iinsaat: Kategorie:Video_Artikel. Det woort so brükt: {{Video|Tochen köör luas _2012_2904.ogv|300px}} An bi jo artiikler könst Dü jo sä, hü det wurden as. Di föördial as, dat jo artiikler automaatisk iin uun det kategorii Kategorie:Video_Artikel kem an dat di henwis "Video gair ek?" uk glik diarbi as.
Wan di det ei gefäält, smitj ik det weder ütj. Sai man, hü Dü menst. --Murma174 (Diskussion) 11:27, 15. Moi 2012 (CEST)

Dit es dach mal gur. Fuul Toonk! --Marschmensch (Diskussion) 12:50, 15. Moi 2012 (CEST)
Fein, do nem ik jo komentaaren <!-- ... --> nü wech. --Murma174 (Diskussion) 13:28, 15. Moi 2012 (CEST)
Dit es rocht gur, Murma!--Leuchtturm (Diskussion) 14:30, 15. Moi 2012 (CEST)
Ik auriit jaa langsen, hur'ling dit me di Blinj Uurter giar. Wat ken wü diarbi maaki? --Marschmensch (Diskussion) 17:08, 15. Moi 2012 (CEST)
Hük 'blinj Uurter' menst Dü? Heest Dü ans en bispal? --Murma174 (Diskussion) 17:17, 15. Moi 2012 (CEST)
Ditdiari !--> , of hur'ling dit giar, dit auriit ik langsen. --Marschmensch (Diskussion) 17:29, 15. Moi 2012 (CEST)
Dü beganst mä <!-- an häälst mä --> ap. Wat diartesken stäänt, woort ei uunwiset. --Murma174 (Diskussion) 17:49, 15. Moi 2012 (CEST)
Naa, nü staant dit jaa jir! Fuul Toonk! --Marschmensch (Diskussion) 18:22, 15. Moi 2012 (CEST)

Öömrang video[Kweltekst bewerke]

Föl soonk för Din fraag, man ik seenk, wi brük det ei tweisis. Det as dach fein so üs det as. Mä hün program maagest dü jo onertitel? --Murma174 (Diskussion) 13:18, 22. Moi 2012 (CEST)

Windoof Movie Maker, diar maaki ik dit hiili Video me. Ik taacht jaa bluat, dat em dit uk fuar di Aamringer törochtmaaki kür, wan't al diar es. Wan dit klaar es, da kum jaa di Originaal-Videoclips wech. --Marschmensch (Diskussion) 16:32, 22. Moi 2012 (CEST)

Treffen der Wikipedien in kleinen Sprachen 2013[Kweltekst bewerke]

Hallo Marschmensch,

auf der WikiConvention 2012 in Dornbirn ist der Vorschlag aufgekommen, ein großes Treffen von Autoren „kleiner Wikipedien“ im deutschsprachigen Raum zu veranstalten, d. h. von Wikipedien in Regionalsprachen, Minderheitensprachen, Dialekten, z. B. Plattdeutsch, Sorbisch, Friesisch, Bairisch usw. Wir denken da an eine Wochenendveranstaltung im Jahr 2013.

Wir möchten natürlich, dass möglichst viele Leute teilnehmen können, deswegen streben wir hierbei an, dass Unterkunft und Verpflegung – eventuell auch die Anreise – von Wikimedia Deutschland e. V. finanziert wird. Es gibt hierzu schon positive Signale.

Wärst Du prinzipiell an einem solchen Treffen interessiert? Und wenn ja, wo und wann wäre es denn für Dich günstig?

Viele Grüße, --Holder (Diskussion) 08:55, 7. Sep. 2012 (CEST)

Hallo Holder, vielen Dank für Deine Nachricht! Ich wollte hier gerade mal wieder von mir hören lassen, weil ich so lange nichts gemacht habe. Nudenn. Grundsätzlich wäre das natürlich interessant, weil in mundartlichen oder kleinsprachigen Wikis ja meist viel Mutterwitz unterwegs ist. Gibt es denn eine grobe Vorstellung von Termin und Treffpunkt? Ich würde schon versuchen wollen, mich danach zu richten. Hartelk Gröötnisi, --Marschmensch (Diskussion) 10:25, 7. Sep. 2012 (CEST)

Absätze[Kweltekst bewerke]

Hallo Marschmensch.

Wieso machst Du eigentlich nach jedem Satz einen Absatz, so z. B. in Tetrapoodi? Herzliche Grüße aus dem Süden, --Holder (Diskussion) 09:25, 4. Mar. 2013 (CET)

Dit es diarfuar, dat et muar Struktuur heer. Da ken dit uk jen lechter forstuun, wat ek sa gur Söl'ring lees ken. Fuar't Miist sen dit uk Ombrekingen en niin Ofsetingen. - Heest Dü uk al wat maaket? --Marschmensch (Diskussion) 15:22, 4. Mar. 2013 (CET)
Wan ik iarelk wees skal: Mi gefäält det uk ei so gud. (An Holder ferstäänt was nian Sölring ;-) ) --Murma174 (Diskussion) 17:25, 4. Mar. 2013 (CET)
Jaa, nü haa ik dit uk sen: Hier chosch au' Allemannisch schwätze, i bin ämool uf Schwörstadt g'sii! Ik fraagi langsen di Lir, wat ek sa gur klaar kum, sa üs Ute, en jü ken dit beeter lees, wan ark Sats ön en Reeg staant. Wat weet ik? --Marschmensch (Diskussion) 18:20, 4. Mar. 2013 (CET)

Request for Help, please[Kweltekst bewerke]

Greetings Mr Marschmensch ,

Nice to meet you.

Could you kindly help me translate this article into the unique and wonderful Nordfriisk language? Please.


Your help would be very Gratefully Appreciated, Thankyou very much. --Jose77 (Diskussion) 08:18, 15. Mar. 2013 (CET)

Nawi-liist[Kweltekst bewerke]

Gud dai, MM,
ik haa ans spekeliaret, of wi a nawi-liisten en betj feranre: Uun Weestsiie haa ik jodiar spriakwiisen wechnimen, huar't nään artiikel üüb jaft. Diar stäänt do bluas noch Sölring Öömrang Fering Mooring. Uun Nuurđsee stun aal jo nuurdfresk spriakwiisen. Wat as beeder? Wat menst? --Murma174 (Diskussion) 17:06, 28. Mar. 2013 (CET)

wan ali diar skrewen stuun, da es dit san Aart fan Teenkstair fuar di Spreekwiisen. Dat dit fuul Liren motiwiaret en dö wat diarfuar, liif ik ek. Mi gifalt dit Ual me di Redlinks beeter, man ik sen uk ek sa truurig, wan wü dit üđers maaki. Hat kür uk wiis, dat ik ek weet wel, dat höm dit ek muar anert. Lekelk Puask, --Marschmensch (Diskussion) 22:17, 28. Mar. 2013 (CET)

FRRwiki streibriaf[Kweltekst bewerke]

Leew frinj,
ik haa en streibriaf-funktjuun för't Nuurdfresk Wikipedia (frrwiki) iinracht an Di mä üüb di ferdialer saat. Hi woort brükt, wan diar wichtag feranrangen of bööd bekäänd maaget wurd skel.
Wan Dü EI üüb di ferdialer wees wel, do strik dan iindrach üüb det sidj, wat oner uunwiset woort.


Lieber Freund,
für die Nordfriesische Wikipedia (frrwiki) habe ich eine Massenbenachrichtigungsfunktion eingerichtet und Deine Adresse eingetragen. Sie wird benutzt, wenn wichtige Veränderungen oder Nachrichten bekannt gemacht werden sollen.
Falls Du KEINE entsprechenden Nachrichten erhalten möchtest, dann lösch Deine Adresszeile auf der Seite, die unten angezeigt wird.


Dear friend,
I installed a mass message function for the North Frisian Wikipedia (frrwiki) and added your address to it. This function is used for important news or changes in this local wiki.
In case you do NOT want to receive these news, please opt-out by deleting your address from the list below.



Hartelk gröötnis / Liebe Grüße / Best regards
Murma174 (sysop and crat on frrwiki)


Didiar streibriaf as mögelk mä MediaWiki mass message.


Fuul Toonk! Haa wü sa fuul Helpers? --Marschmensch (Diskusjuun) 13:11, 11. Jan. 2014 (CET)
Det as en:Self-fulfilling_prophecy :-) --Murma174 (Diskusjuun) 13:40, 11. Jan. 2014 (CET)

Frrwiki 5 juar[Kweltekst bewerke]

Wikipedia-logo-v2-frr.png

Seegent Neijuar aaltumaal!
Leew frinjer, det Nuurdfresk Wikipedia woort uun August 5 (!) juar ual. Wees'em so gud an skriiw'em hög soochter diartu ap.

Liebe Freunde, die Nordfriesische Wikipedia wird im August 5 Jahre alt! Schreibt einfach auf, was Euch dazu einfällt.

Dear friends, the North Frisian Wikipedia will celebrate its 5th birthday in August. Please drop some lines with your thoughts.

-> Wikipedia:5 juar frrwiki

Frrwiki 5 juar P.S.[Kweltekst bewerke]

correct link: w:frr:Wikipedia:5_juar_frrwiki --MediaWiki message delivery (Diskuschuun) 23:37, 12. Jan. 2015 (CET)

WMF projects - translation of Wikidata labels and descriptions[Kweltekst bewerke]

lang=frr : ?lang=frr&props=31,218,219,220,506,1406&q=claim[1800]Nordfriisk
lang=nds : ?lang=nds&props=31,218,219,220,506,1406&q=claim[1800]Plattdüütsch
lang=de : ?lang=de&props=31,218,219,220,506,1406&q=claim[1800]Deutsch

Salut Marschmensch! Today is Wikipedias 15th birthday. I want to let you know that the number of d:Wikidata:Database reports/WMF projects there is also the page Wikipedia versions has increased to more then 409. The list contains pages from Wikibook project pages to Wikiversity and Wiktionary project pages. You may be interested in adding Wikidata labels and descriptions in your language. Only a few, maybe five. Please follow also the discussion at d:property talk:P218 and comment there.
Maybe you can translate this and use it somewhere: If this is your first edit at wikidata: First go to Wikipedia_versions?setlang=frr. This will select the interface language for you. Then open the label links you want to translate in a new browser tab for each link. You should see an edit button and you should be able to insert the label in the corresponding field using a click/doubleklick. Same for the description and alias. Save your changes and go to another label link from the main list. Good luck!
Best regards Gangleri also aka I18n (Diskuschuun) 03:53, 15. Jan. 2016 (CET)

Administraator & Bürokraat[Kweltekst bewerke]

Leew frinjer, wees'em so gud an bedialage'm jam bi't wool.

Liebe Freunde, bitte beteiligt Euch an der Wahl.

Dear friends, please participate in this election.

Hartelk gröötnis, Murma174 , bööd schüürd mä MediaWiki message delivery (Diskuschuun) 08:42, 8. Mar. 2017 (CET)

Request for comment[Kweltekst bewerke]

Hello friends,
I'd like to invite you to participate in this discussion:

Please contribute in English.

Hartelk gröötnis, Murma174 , bööd schüürd mä MediaWiki message delivery (Diskuschuun) 17:29, 2. Apr. 2017 (CEST)

Bot flag request/Bot flag uunfraag[Kweltekst bewerke]

-en- Please comment on this Bot flag request by Murma174 on frrwiki.
-frr- Wees so gud an sai din meenang tu detdiar Bot flag uunfraag faan Murma174 üüb frrwiki.

-en- You are receiving this message, because you are on this list of active users. In case you do not want further mass messages from frrwiki, please let me know.
-frr- Dü feist detheer bööd, auer dü üüb detdiar list faan aktiif brükern beest. Wan dü diar ei muar üüb stun wel, wees so gud an sai beskias.

Delivered by/Schüürd mä MediaWiki message delivery (Diskuschuun) 14:36, 18. Mei 2017 (CEST) faan Murma174

Wikipedia:5000 artiikler[Kweltekst bewerke]

Leew frinjer, dear friends, liebe Freunde,

Nordfriisk Wikipedia hää nü 5000 artiikler.

Gur Dai, Murma, ik frügi mi mal diaraur. Ik haa forsaacht en fo Liren fan söl, diar uk wat skriif, man ik sen bang, dat diar ek olterfuul fan kemen es. Wan weđer Tir es, da wel ik hol wat skriif. Wü haa nü en Projekt me Pedelecs, dat wü jit mener Auto köör (Hat staant 500 tö 45 km), en des Weelen skel jaa uk ainmaaketi Stroom fo. Jaa, en da es masi Aarber, diar ik aur dit Weđer ek maaki kür, diarme haa ik uk tö dön. Wat hiir jit! Hartelxt, --Marschmensch (Diskuschuun) 18:39, 4. Jul. 2017 (CEST)

-frr- Dü feist detheer bööd, auer dü üüb detdiar list faan aktiif brükern beest. Wan dü diar ei muar üüb stun wel, wees so gud an sai beskias.
-en- You are receiving this message, because you are on this list of active users. In case you do not want further mass messages from frrwiki, please let me know.

Delivered by/Schüürd mä MediaWiki message delivery (Diskuschuun) 17:58, 4. Jul. 2017 (CEST) faan Murma174